Sint – Aloysiusscouts

’t skoeteke januari

Beste ouders/leden,

Graag wensen we jullie nog prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Hopelijk zijn jullie klaar voor weer een jaar vol leuke vergaderingen!

Dit jaar organiseren wij in samenwerking met onderandere KFCV Alberta en De Hei Leeft en Feest opnieuw een kerstboomverbranding op de parking van KFCV Alberta! Wat kan je verwachten? Eet- en drinkkraampjes met onderandere frisdrank, bier, jenever, cava, gluhwein, warme chocomelk,.. spek, BBQ worst en soep. Om 18u zal er ook een fakkeltocht starten. Kom dus gezellig langs!

Daarnaast kijken we al even vooruit naar 3 februari, want dan zal onze jaarlijkse winterwandeling plaatsvinden. Dit jaar vertrekt onze bus richting Waterloo, waar onze oudste takken zullen gaan wandelen. Om ons vervoer en onze activiteit tijdig vast te leggen zouden we willen vragen om voor 14 januari in te schrijven! Inschrijven kan via https://sint-aloysiusscouts.stamhoofd.be.

Let op! Kijk deze maand zeker goed na op welke uren het scouts is voor de jongste takken! Voor de oudste takken zijn het nog steeds avondvergaderingen, telkens van 19u tot 21u30

Een stevige linker,
Johnny

Klik hier om ’t skoeteke te bekijken!