Sint – Aloysiusscouts

’t Skoeteke van maart

Hallo iedereen!

We zijn weer klaar voor een nieuwe maand vol scoutsplezier, deze maand heeft wel enkele ‘speciallekes’ in petto.

Allereerst zal er op 7 maart geen scoutsvergadering zijn, dit omdat de leiding allemaal samen op weekend zal zijn om het volgende kamp te plannen, het belooft weer een knaller te worden in de zomer.

Ook dit jaar gaan we weer met zen allen naar de carnavalstoet kijken op 14 maart in Winkelomheide, trek dus je gekste kostuum aan en breng iets mee om al het lekkers van de stoet in te steken!

We zijn ook nog steeds op zoek naar kranten die we kunnen gebruiken voor onze wagen, heb je nog een grote hoeveelheid kranten liggen? Stuur dan even een mailtje naar groepsleiding@st-aloysiusscouts.be

Een stevige linker en tot snel!

Klik hier om ’t Skoeteke te bekijken!